Autor Wiadomość
Kurczak
PostWysłany: Czw 21:25, 03 Sie 2006    Temat postu:

Ale każdy ma inny gust Very Happy
Kurczak
PostWysłany: Czw 20:32, 03 Sie 2006    Temat postu:

LOLOLOLOLOL

50 ci niepodam ale troszke tak i tak pewnie nie bedziesz wiedział jakie to wszystkie gry a nie liczy się sprzedasz gry tylko sama gra ale to się wytnie

007 - The World is Not Enough
Banjo-Kazooie
Carmageddon 64
Knockout Kings 2000
Mario Golf
Mario Party
Mario Party 2
Mario Party 3
Marrio Tennis
Mortal Kombat 4
Pokémon Stadium
Pokémon Stadium 2
Spider-Man
Star Wars: Battle for Naboo
Star Wars: Episode I Racer
Star Wars: Shadows of the Empire
Super Mario 64
Tony Hawk's Pro Skater
Tony Hawk's Pro Skater 2
Tony Hawk's Pro Skater 3
Turok 3: Shadows of Oblivion
Vigilante 8
Zelda Ocarina of Time
Zelda Majora's Mask
Vigilante 8: Second Offense
Yoshi's Story


I wiele innych.
JerzulaMistrz
PostWysłany: Czw 20:19, 03 Sie 2006    Temat postu:

hmm podaj min 50 tytułow ktore naprawde sa bdb czyli ich sprzedasz była dość duża jak na tą konsole
Kurczak
PostWysłany: Czw 17:46, 03 Sie 2006    Temat postu:

MYlisz się że na nintendo wyszło kilka dobrych gierek wyszło ich sporo !
JerzulaMistrz
PostWysłany: Czw 16:43, 03 Sie 2006    Temat postu:

czy ja wiem ja wole PSX bo jest wiecej lepszych gier. na N64 wyszlo kilka perełek. na PSX mozesz tez grac w 4.
Pilar
PostWysłany: Czw 12:37, 03 Sie 2006    Temat postu:

hehe napewno lepiej sie gra w 4
Kurczak
PostWysłany: Czw 11:36, 03 Sie 2006    Temat postu:

Dla mnie NIntendo 64 jest lepsze niż PSX bo są lepsze gry na niego.
JerzulaMistrz
PostWysłany: Czw 11:35, 03 Sie 2006    Temat postu:

hmm watpie zeby ktos mial ta konsole odprocz Ciebie
Kurczak
PostWysłany: Wto 15:00, 01 Sie 2006    Temat postu:

Ma ktoś może jakieś gry na tą konsole ??
JerzulaMistrz
PostWysłany: Czw 9:58, 27 Lip 2006    Temat postu: Nintendo 64

Nintendo 64 (N64) - jest to domowa konsola gier telewizyjnych stworzona przez firmę Nintendo. Premiera konsoli w Japonii miała miejsce 23 czerwca 1996 roku, w Ameryce Północnej - 29 września 1996, a w Europie - 1 marca 1997 roku. Oficjalnie prace nad konsolą rozpoczęły się 23 sierpnia 1993. W tym dniu bowiem poinformowano o podpisaniu umowy między firmami Nintendo i Silicon Graphics, w której była mowa o projekcie „Reality”, mającym na celu stworzenie nowej konsoli do gier. Początkowo konsola miała się nazywać Ultra 64 i miała kosztować około 300 dolarów. Trudno było w to uwierzyć ze względu na niedawną premierę 32-bitowej konsoli 3DO Interactive Multiplayer, która kosztowała aż 699 dolarów i z tego powodu pojawiały się złośliwe uwagi aby zmienić nazwę projektu na „Unreality” (nierealny). Dzięki tej współpracy powstała pierwsza 64-bitowa konsola o możliwościach przewyższających dostępne wtedy na rynku konsole w tym jej głównego rywala Sony PlayStation.

Konsola posiada grafikę trójwymiarową. Zostało na nią wydane ponad 400 gier. Sprzedano ponad 32 mln. egzemplarzy tej konsoli. Pad do N64 posiadał gałkę analogową (nie była to pierwsza gałka analogowa jak większość osób uważa. Pierwszą gałke wprowadziła Sega do konsoli Mega Drive. Pad posiadający gałke analogową nazywał sie AX-1E i został wypuszczony tylko w japonii. Obsługiwał tylko 3 gry (AfterBurner 2, Galaxy Force 2, F1 Hero)). Wydano na nią wiele przełomowych, jak na tamte czasy, tytułów.

Dane Techniczne:

* Procesor: 64 bit MIPS R 4300i (RISC) 93,75 MHz
o 24 kB L1 Cache
o 93 mln. operacji na sekundę
o Wyprodukowany przez firmę NEC i zbudowany z ponad 4 mln. tranzystorów w technologii 0,35 µm
* Koprocesor: 64 bit MIPS RISC RCP (Reality Immersion Co-Processor) i DP (Pixel Drawing Processor) 62.5 MHz
o ponad 500 mln. operacji na sekundę to jest około 10 razy więcej niż procesory Pentium o podobnym taktowaniu.
o zawiera RSP (Reality Signal Processor) - odpowiedzialny za dźwięk i za przetwarzanie grafiki 3D
o zawiera RDP (Reality Drawing Processor) - przeprowadza operacje na pikselach i jest odpowiedzialny za następujące funkcje:
+ Advanced Texture-Mapping - zaawansowane mapowanie tekstur:
# Detail Texturing - teksturowanie szczegółów
# Tri-linear Mip Map Interpolation - trójliniowa interpolacja mipmap
# Perspective Correction - korekcja perspektywy
# Environment Mapping - mapowanie otoczenia
# Depth Buffering - buforowanie głębii
o potrafi wyświetlić do 150 000 wielokątów na sekundę z następującymi efektami:
+ Color Combiner
+ Anti-Aliasing and Blending
+ Rasterizing
+ Z-Buffering - Z-bufor
+ Automatic LOD (Level Of Detail) Management - automatyczne zarządzanie poziomem detali obiektów
+ Vertex positioning and transformations - pozycjonowanie i transformacja wierzchołków
+ Depth, color and texture clipping
+ Transparency (256 levels max) - przezroczystość (max. 256 poziomów)
+ Gouraud Shading - cieniowanie Gourauda
* Grafika: 256x224, max.640x480, 16,8 mln. kolorów z czego w jednej chwili może być wyświetlanych 32 000.
* Pamięć: 4,5 MB Rambus DRAM,
o pracuje na magistrali 9-bitowej o faktycznej częstotliwości 500 MHz.
o przepustowość 562.5 MB/s
o wewnętrzna magistrala danych między pamięcią i koprocesorem jest 128 bitowa
* Dźwięk: stereo 16 bit, kompresja ADPCM
o teoretycznie 100 kanałów PCM gdyż każdy kanał wykorzystuje 1% czasu procesora. Średnio 16-24.
o wykorzystuje syntezę wavetable
o próbkowanie max. 48 kHz
o posiada wewnętrzne efekty specjalne:
+ Voice (w/ Pitch Shifting)
+ Gain and Pan
+ Reverb and Chorus
* Nośnik danych: kartridż o pojemności od 32 do 512 Mbit.
* Wejścia: 4 porty padów 3 pinowe
* Wyjścia:
o RF
o stereo AV
o S-Video
* Wymiary: 260 mm x 170 mm x 73 mm
* Waga: 1,1 kg

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group