Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Pon 18:09, 30 Kwi 2007    Temat postu:

Nanalan's free adult video storage:
http://www.incredible-asians-online.info/1379371/asian_dicked_hard.avi
Łysy
PostWysłany: Wto 9:19, 01 Sie 2006    Temat postu: Osa M52

Mój wuja (GEJ-POSPOLITY) miał taką Ose i oddał ją za darmo a teraz dostał by za nią 3000zł do 4000zł ale eunuch dał za darmo Evil or Very Mad Mówił mi wczoraj ze to bardzo dobry motorek i ze sie na nim dobrze bzykało (jeździło) to jej dane techniczne

Dane techniczne:


Silnik: typ S - 33, jednocylindrowy, dwusuwowy z przepłukaniem zwrotnym, chłodzony powietrzem o obiegu wymuszonym dmuchawą, oś cylindra usytuowana poziomo

Średnica cylindra - 61,5 mm

Skok tłoka - 58 mm

Pojemność skokowa - 173 cm 3

Stopień sprężania - 6,3

Moc znamionowa - 5,9 kW (8 KM) przy 4800 obr/min.

Maksymalny moment obrotowy - 12.7 Nm przy 3500 obr/min.

Instalacja zapłonowa - iskrownik - prądnica osadzony na wale korbowym silnika, prądnica prądu zmiennego 6 V, 28 W, koło magnesowe prądnicy połączone z wirnikiem dmuchawy

Wyprzedzenie zapłonu 290, co odpowiada 4,4 mm drogi tłoka do Z.Z Przerwa na stykach przerywacza 0,3 - 0,4 mm

Świeca zapłonowa Bosch W225 T 11, Isolator M14 - 210 lub równorzędna Odstęp między elektro- dami świecy 0,4 - 0,6 mm


Układ zasilania - gaźnik GM - 24U2 "PEGAZ" o średnicy gardzieli 24 m Filtr powietrza typu mokrego z wkładem z siatki metalowej Zbiornik paliwa z blachy stalowej, pokryty wewnętrzną powłoką ochronną, pojemność zbiornika 7,5 l.

Paliwo mieszanka benzynowo - olejowa w stosunku 25 : 1 (olej silnikowy)

Układ napędowy - przeniesienie napędu silnik - sprzęgło łańcuch tulejkowy 3/8" x 7,5 mm o 48 ogniwach

Sprzęgło cierne, czterotarczowe, pracujące w oleju z centralną sprężyną dociskową

Skrzynia biegów trzybiegowa, o układzie kół stale zazębionych, umieszczona w górze pod kątem 105 stopni w stosunku do kierunku jazdy Przeniesieni napędu na tylne koło łańcuch tulejowy 1/2" x 7,75 mm o 98 ogniwach



Wielkość przełożeń:

silnik - sprzęgło 2

w skrzyni biegów I bieg 2,89; II bieg 1,47; III bieg 1

Skrzynka biegów - tylne koło 2,93

Całkowite przełożenia I bieg 16,94; II bieg 8,61l; III bieg 5,86


Podwozie - rama rurowa, spawana, podwójna, otwarta

Widelec przedni spawany z wytłoczek blaszanych z wahaczem zamocowanym obrotowo na "silentblokach"

Elementy resorujące przednie i tylne sprężynowe, z tłumieniem olejowym, o skoku 85mm

Koła tarczowe, z osią przetykową

Piasty kół aluminiowe z wkładkami żeliwnymi, użebrowane

Obręcze 2,15 x 14"

Ogumienie 3,25 - 14"

Hamulce wewnętrzne szczękowe, średnica bębna 160mm, hamulec przedniego koła ręczny, hamulec tylnego koła nożny

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group